کود مایع بذرمالباعث مرگ یک کشاور کنار زمین کشاورزی شد

بسیاری در حال راه اندازی این تجارت در کود مایع بذرمال هستند، حتی شرکت های “سنتی” که پتانسیل نهفته در باکتری ها را درک کرده اند و می خواهند از آن بهره برداری کنند.

Pivot Bio 430 میلیون دلار از سرمایه گذاران متعدد (به رهبری DCVC و Temasek) جمع آوری کرده است. در حالی که در ماه مه امسال، Kula Bio مستقر در بوستون، 10 میلیون دلار در دوری به رهبری صندوق مشارکتی جمع آوری کرد. بوست بایومز، استارت آپی از سانفرانسیسکو، در عوض 5 میلیون بودجه از یارا دریافت کرد.

بایر در عوض با یک شرکت مهندسی زیستی به نام Ginkgo Bioworks قراردادی برای ایجاد یک شرکت جدید به نام Joyn Bio برای کشف پتانسیل تثبیت بیولوژیکی نیتروژن منعقد کرده است.

در حالی که یک شرکت کالیفرنیایی دیگر به نام Sound Agriculture، در ماه می 2020، 22 میلیون دلار از S2G Ventures، Syngenta و سایر شرکت ها به دست آورد.

کود

در حالی که در سال 2021، 45 دلار دیگر را از Bayer و سایر سرمایه گذاران برای توسعه محصول خود به دست آورد که به لطف عملکرد باکتری ها، وعده کاهش 30 درصدی استفاده از نیتروژن مصنوعی را می دهد.

با این حال، در سپتامبر سال جاری، آند شیلی 15 میلیون از نهادهای مختلف، از جمله بایر، جذب کرد. این استارت آپ یک دباغی مبتنی بر میکروارگانیسم ایجاد کرده است که تقاضا برای کودهای مصنوعی را کاهش می دهد. اما شرکت های چینی مانند هند و ژاپن نیز سرمایه گذاری زیادی در این بخش دارند.

علاقه بسیاری از موضوعات مختلف نشان می‌دهد که چگونه استفاده از باکتری‌ها برای تأمین غذای گیاهان، بخش جدیدی است و تجارت امیدوارکننده‌ای است که قرار است در سال‌های آینده منفجر شود. اما نه تنها از نظر تغذیه. باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و سایر میکروارگانیسم ها زیر ذره بین هستند.

ما می‌توانیم محصولات آلی یا شیمیایی پیدا کنیم، این به ترکیب آنها بستگی دارد، اولی از موادی که قبلاً در طبیعت وجود دارد و بقیه در آزمایشگاه، از واکنش‌های شیمیایی یا از فرآیندهای صنعتی به دست می‌آیند.

کود اوره یک ماده بسیار خاص و مورد قدردانی است، نه تنها در باغبانی، بلکه در لوازم آرایشی نیز. ما همچنین آن را در مرطوب کننده ها پیدا می کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.