استفاده از کیف بافتنی برای بانوان در استرالیا اجباری شد

کسانی از کیف بافتنی استفاده می کنند که بافتنی را می دانند و دوست دارند آنها واقعا خوش شانس هستند. اگرچه در واقع بافتن کیف به تنهایی بسیار آسان است.

کسی که تازه شروع به قلاب بافی یا بافتنی کرده است، می تواند از عهده آن برآید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اندازه و رنگ را انتخاب کنید.

سوزنزنان با تجربه تر می توانند با توجه به نمونه ها و طرح های طراحان مد کیف دستی بسازند. چنین خلاقیتی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، اما اوقات فراغت شما را نیز متنوع می کند.

انجمن های زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت یک اثر هنری با دستان خود یک کیف دستی بافتنی پیدا کنید.

و اگر مهارت کافی داشته باشید، می توانید طراحی چنین کیفی را ایجاد کرده و توسعه دهید، که در یک نسخه قرار می گیرد و خود را از چنین مشکلاتی مانند ملاقات با افراد با لوازم جانبی دقیقاً مشابه شما نجات خواهید داد.

کیف

شاید اولین چیزی که باید تصمیم گرفت فرم باشد. ساخت کیسه های مربع یا مستطیل ساده ترین است. علاوه بر این، این فرم را می توان کلاسیک نامید.

نسخه ساده شده چنین کیف دستی دو بوم مستطیلی است که به هم دوخته شده اند. درست است، یک کیسه با پایین بسیار راحت تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

معمولا ابتدا قسمت پایین کیف و سپس دیوارها را بافته می شود. این نمودار نحوه بافتن آن را با قلاب دوزی ساده نشان می دهد.

یک کیف دستی بافتنی به شکل کیف، کوله پشتی یا کوله پشتی به یک چیز جدید تابستانی شیک تبدیل خواهد شد که قطعا همه به آن توجه خواهند کرد. مدل های سفید، شنی، کرم، قهوه ای به خصوص ظریف و ملایم به نظر می رسند.

آنها به طرز شگفت انگیزی هم با لباس های تابستانی کوتاه و هم با لباس های روان بلند ترکیب می شوند. شلوار یا شلوار جین سبک نیز تقریبا همیشه ترکیب خوبی را با یک کیف بافتنی زیبا ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.