شکلات کیت کت صورتی باعث مرگ یک کودک 6 ساله شد

نستله از سال 1988، زمانی که Rowntree’s را خریداری کرد و تولید و توزیع شکلات کیت کت صورتی در ژاپن را بر عهده گرفت، کیت کت را هم در ژاپن و هم در بیشتر نقاط جهان تولید می کند.

از زمانی که نستله شروع به اجرای استراتژی های بازاریابی جدید کرد، فروش کیت کت در ژاپن از سال 2010 حدود 50 درصد رشد کرده است!

کیت‌کت‌ها در دو کارخانه متعلق به نستله، در هیمه‌جی، نزدیک اوزاکا و در کاسومیگائورا ساخته می‌شوند.

شاید بسته بندی اصلی کیت کت ژاپنی را دیده باشید که پرطرفدارترین آن بسته بندی سبز رنگ است که در یک لحظه در مورد آن صحبت خواهیم کرد! اما در واقع طعم ها و انواع بیشتری در ژاپن وجود دارد.

در واقع طعم کیت کت بسته به منطقه و فصل متفاوت است! با این حال، صرف نظر از زمان سال، محبوب ترین بسته بندی مینی کیت کت است، یک شکلات تخته ای دو تکه.

شکلات

در یک روز معمولی در ژاپن، اگر در سوپرمارکت ها و فروشگاه های رفاه قدم بزنید، می توانید 40 طعم مختلف را در هر زمانی از سال پیدا کنید.

با این حال، برخی از طعم های منحصر به فرد و نسخه های محدود کیت کت به طور منظم منتشر می شوند! آنها می توانند طرح های بسته بندی انحصاری را با طعم های کلاسیک یا مواد اولیه درجه یک مانند میوه های فصلی، شکلات های لذیذ و موارد دیگر داشته باشند!

در مجموع، از زمانی که نستله کیت کت را خریداری کرد، بیش از 300 طعم منحصر به فرد در ژاپن منتشر شده است. ژاپنی ها به کیفیت میوه ها و کشاورزی خود افتخار می کنند.

بنابراین، در برخی از شهرها می‌توانید طعم‌های منحصربه‌فردی را بیابید که تنها زمانی در دسترس هستند که میوه‌های خاصی مانند گلابی یا توت فرنگی برداشت می‌شوند.

کیت کت ژاپنی شگفت انگیز است. هر طعم منحصر به فرد است و شما باید آنها را امتحان کنید تا نظر خود را ایجاد کنید. از شکلات های خامه ای تا نرم و میوه ای – برای هر سلیقه!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.