گن لیپوماتیک غبغب توسط یکی از بازیگران هالیوود ربوده شد

مهم نیست که استادان تناسب اندام افراد مشهور چه می گویند، به غیر از گن لیپوماتیک غبغب هیچ فرمول جادویی واقعی برای سوزاندن چربی غبغب وجود ندارد. کالری بیشتری نسبت به آنچه دریافت می کنید بسوزانید.

البته، افراد مختلف نیازهای سلامتی متفاوتی دارند، و شما همیشه باید یک برنامه تناسب اندام جدید را با پزشک عمومی خود در میان بگذارید، به خصوص اگر بیماری مزمنی مانند دیابت دارید.

اما به عنوان یک قانون کلی، بیایید فرض کنیم که یک زن سالم روزانه 2000 کالری توصیه شده را دریافت می کند.

با کاهش این عدد به 1500 در روز، او می تواند انتظار کاهش وزن را با نرخ 1-2 پوند در هفته داشته باشد. این نرخ سالم و پایدار کاهش وزن در نظر گرفته می شود.

ساده ترین راه برای رسیدن به هدف کاهش کالری این است که مصرف غذاهای حاوی قندهای تصفیه شده و چربی های اشباع شده را کاهش دهید.

اولی نیز ممکن است کالری خالی باشد. و در حالی که همه به کمی چربی اشباع شده نیاز دارند، اکثر ما بسیار بیشتر از نیاز خود مصرف می کنیم.

اجازه دهید با آن روبرو شویم، ما جنوبی‌ها اغلب غذاهای چرب و کم‌چرب خود را، به‌ویژه اینجا در گرجستان، دوست داریم.

در عوض، می‌خواهید روی رژیم غذایی مبتنی بر پروتئین‌های باکیفیت مانند گوشت بدون چربی، ماهی یا منابع گیاهی تمرکز کنید.

شما همچنین مقدار زیادی میوه، سبزیجات و فیبر می خواهید. پروتئین و فیبر به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید، همانطور که تمرکز کلی بر روی غذاهای کم فرآوری شده و دارای مواد مغذی متراکم است.

به طور کلی، شما باید تلاش خود را بر روی تمرینات کاردیو متمرکز کنید. به طور خاص، تمرین اینتروال احتمالا کارآمدترین وسیله برای سوزاندن کالری است.

همچنین، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که دو بار در هفته تمرینات قدرتی متوسط انجام دهید.

به طور خاص، شما باید تمرینات ترکیبی مانند فشار و اسکات را به تمرینات انزوا مانند فر یا اکستنشن پا ترجیح دهید.

مانند قبل، دلیل این امر کارایی است. تمرینات ترکیبی چندین گروه عضلانی بزرگ را به طور همزمان درگیر می کند، عضلات بیشتری را تمرین می دهد و کالری بیشتری را در یک زمان می سوزاند.