کفش کوهنوردی قارتال تبریز چربی شما را کنترل می کند

چکمه‌ها و کفش کوهنوردی قارتال تبریز با مواد سفت‌تر طراحی شده‌اند تا به جای خم شدن چکمه، چکمه را محکم نگه دارند. چکمه‌های کوهنوردی معمولاً دارای عایق و روکش اضافی برای محافظت از شما در شرایط آب و هوایی سردتر هستند که معمولاً در کوه‌ها یافت می‌شوند.

سبک بوت نیز کمی با کفش کوهنوردی متفاوت است. در حالی که شکل کلی ممکن است یکسان باشد، بسیاری از چکمه‌های کوهنوردی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی مچ پا با شکلی محکم و سفت قرار می‌گیرند.

این استایل معمولاً ضخیم‌تر و قوی‌تر از یک کفش کوهنوردی به نظر می‌رسد.

اغلب، این ویژگی طراحی بیشتر در پاشنه یا پنجه چکمه مشهود است.

پاشنه پا اغلب با پلاستیک ضخیم تقویت می شود تا دوام بیشتری داشته باشد و پنجه گرد دارای محافظت اضافی برای گرم نگه داشتن و محافظت از پاها است.

علاوه بر این، هنگامی که یک چکمه کوهنوردی خم می شود، معمولاً سفت تر است.

کفش

در نهایت، تفاوت اصلی بین کفش کوهنوردی و چکمه کوهنوردی، استفاده مورد نظر است. چکمه های کوهنوردی برای افرادی طراحی شده است که در شرایط سخت کوه نوردی می کنند.

اگر چکمه های کوهنوردی برای پیاده روی یک روزه پوشیده شود، ممکن است پوشنده از عملکرد ناامید شود.

این چکمه ها با طراحی و هدف خاص خود هستند و اغلب مناسب بازارهای خاص هستند.

اگر کوهنورد هستید، حتماً در مورد هر چکمه موجود مطالعه کنید تا از مشخصات آن مطلع شوید.

برخی از چکمه ها برای شرایط بسیار سرد در نظر گرفته شده اند، در حالی که برخی دیگر برای پایداری و دوام طراحی شده اند.

در مقایسه با سایر کفش‌ها و چکمه‌های کوهنوردی موجود در لیست ما، چکمه‌های کوهنوردی گران‌ترین کفش‌های کوهنوردی هستند که اغلب دارای ویژگی‌ها و ساخت‌وساز پیشرفته هستند.

کفش کوهنوردی متفاوت از چکمه کوهنوردی، هدف و هدف خاصی دارد.

در حالی که کفش کوهنوردی برای فعالیت های پیاده روی مانند پیاده روی در جنگل در نظر گرفته شده است، چکمه کوهنوردی برای افرادی در نظر گرفته شده است که پیاده روی یا کوه نوردی می کنند.