پودر زغال الیزا باعث شد دندان های یک مرد کاملا پودر شود

پودر زغال الیزا به کاهش پلاک و از بین بردن لکه ها از مینای دندان کمک می کند. برای انجام این کار، مسواک مرطوب را در پودر زغال فعال آغشته کنید و سپس دندان های خود را به مدت 1 تا 2 دقیقه دو بار در روز مسواک بزنید.

سپس دهان و مسواک خود را کاملاً بشویید و روند مسواک زدن را تکرار کنید تا زغال‌های باقی‌مانده پاک شود. همچنین می توانید زغال چوب فعال را با خمیر دندان خود مخلوط کنید.

علاوه بر این، زغال فعال دارای اثر سفید کنندگی دندان نیز می باشد و آن را راهی عالی برای سفید کردن دندان های خود بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر می کند. بنابراین، اگر عاشق لبخند سفید روشن هستید، زغال فعال قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

زغال

زغال فعال کمک بزرگی به مشکلات گوارشی می کند، به طور موثر گاز و نفخ بد را تسکین می دهد و در عین حال به تسکین آرام احساس بادکش کمک می کند.

اگر اغلب بعد از خوردن غذا احساس ناراحتی در معده می کنید، زغال فعال نیز ممکن است کمک کند. برای این کار، یک چهارم قاشق چایخوری (حدود 1 گرم) پودر زغال فعال را با آب یا آب میوه مورد علاقه خود مخلوط کرده و 30 دقیقه قبل از غذا مصرف کنید.

این روند را بعد از غذا خوردن تکرار کنید. از آنجایی که زغال چوب فعال بی مزه و بی بو است، نباید از طعم ناخوشایند ترسید که استفاده از آن را بسیار راحت می کند. این پودر هم برای انسان و هم برای حیوانات بی خطر است.

زغال فعال دارای اثر پاک کنندگی عمیق است، به عمق منافذ نفوذ می کند، سموم را جذب می کند و تمام آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند.

علاوه بر این، زغال چوب فعال به شما امکان می دهد کار غدد چربی را تنظیم کنید و به طور موثر با کومدون ها و برآمدگی های ملتهب مبارزه کنید.