ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی در تولید کیف استفاده می شود

فرم کامل ورق GI ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی می باشد. نوعی ورق فولادی است که برای جلوگیری از خوردگی و افزایش عمر آن با روی پوشانده شده است. ورق ساده گالوانیزه و ورق پروفیل گالوانیزه را می توانید در بازار پیدا کنید.

با توجه به فرآیندهای مختلف گالوانیزه، ورق های گالوانیزه گرم و ورق های فولادی الکترو گالوانیزه داریم.

به دلیل مقاومت در برابر خوردگی عالی و ظاهر خوب، انتخابی مقرون به صرفه در ساختمان ها، خودروها، مبلمان، لوازم خانگی، کشتی ها و غیره است.

ورق آهن گالوانیزه یک مصالح ساختمانی رایج است. ضخامت ورق GI موجود در فولاد Wanzhi 0.2 -4 میلی متر است.

ضخامت محبوب 0.2-1.5 میلی متر است. شما می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، ضخامت رایج ورق های عرشه 0.8-1.2 میلی متر است.

در حالی که اگر می خواهید ورق سقف CGI بسازید، باید ورق GI با ضخامت 0.45-0.75 میلی متر را انتخاب کنید. در زیر نمودار گیج ورق GI آمده است.

ورق

ورق آهن گالوانیزه یک مصالح ساختمانی است که از ورق فولادی ملایم ساخته شده و روی سطح آن با لایه ای از روی پوشانده شده است.

گالوانیزه یک روش اقتصادی و موثر ضد زنگ است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. سطح آن صاف و براق است و دارای اسپنگل های بزرگ، اسپنگل های معمولی، اسپانگل های کوچک یا صفر است.

ماشین حساب وزن ورق گالوانیزه: وزن = 7.85 * طول (m) * عرض (m) * ضخامت (mm) + وزن لایه روی. (چگالی فولاد = 7.85 گرم بر سانتی متر مکعب)

به عنوان مثال: اگر طول 2.3 متر باشد، عرض 0.95 متر و ضخامت 0.35 میلی متر است. اگر پوشش روی 100 گرم در متر مربع باشد. وزن ورق فولادی حدود 6.22 کیلوگرم است. علاوه بر این، برای ورق گالوانیزه موجدار، عرض در اینجا به عرض کلی اشاره دارد.

برگه های GI انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، با توجه به روش های مختلف گالوانیزه، ورق های گالوانیزه گرم و ورق های فولادی الکترو گالوانیزه وجود دارد.