مردی از لباس زنانه در استانبول برای جلب توجه دختر مورد علاقه اش استفاده کرد

لباس پوشیدن به سبک غیر رسمی به معنای شلختگی نیست. سبک لباس زنانه در استانبول گاه به گاه شلوار ورزشی و تی شرت لکه دار نیست. راهی برای لباس پوشیدن غیررسمی وجود دارد و همچنان مد روز، شیک و کاملا شیک به نظر می رسد.

با این حال، احتمالاً کمی پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

سبک گاه به گاه برای هر رویداد آرامی که هیچ کد لباسی ندارد، برای انجام کارها و برای بیرون رفتن و زمانی که هیچ فعالیت کاری ندارید، عالی است.

این یک سبک کامل در روز است. با این حال، لباس‌های غیررسمی روی دعوت‌نامه معمولاً با لباس‌های غیررسمی که برای رفتن به فروشگاه می‌پوشید تفاوت زیادی دارد.

راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید لباس‌های غیررسمی را بسیار شیک نشان دهید.

ظاهر لباس های غیر رسمی به معنای آرام و راحت و بدون زحمت ظاهر شدن است. با این حال، برای کنار هم گذاشتن یک لباس غیر رسمی شیک، کمی تلاش نیاز است.

لباس

به شلوار جین، شورت و دامن با تی شرت، چکمه، صندل، تخت، کفش ورزشی یا کفش پاشنه کوتاه فکر کنید.

سعی کنید لباس های ماکسی زیبا را با یک کت جین بپوشید. کیف های مسنجر یک اکسسوری عالی برای ظاهر غیر رسمی هستند.

چاپ‌ها، رنگ‌ها و پارچه‌هایی مانند جین و پارچه‌های نخی همگی برای لباس‌های غیررسمی عالی هستند.

این ظاهری برای پوشیدن با الماس ها و جواهرات زیبای شما نیست. جواهرات فلزی و چوبی، مهره ها و قطعات بد بو همگی برای این سبک عالی هستند.

اگر با سبک چاو آشنایی ندارید، احتمالاً آمریکایی هستید یا در قاره آمریکا زندگی می کنید. این سبک در انگلستان بسیار شناخته شده است.

این یک ظاهر محبوب و اغلب دیده شده است، در واقع، که احتمالاً با این سبک آشنا هستید و هرگز نام آن را نمی دانید.

از ویژگی های سبک چاو می توان به لباس های ورزشی، کفش های کتانی سفید و کلاه اشاره کرد. همه اینها اغلب با جواهرات زرق و برق دار، مانند مدال و زنجیر، جفت می شوند.