لوله فلزی مشهد می تواند باعث شکستگی استخوان ها شود

هنگام انتخاب لوله فلزی مشهد برای نصب سیستم گرمایش، گرمایش از کف یا تامین آب یک خانه مدرن، انتخاب دشواری در طیف گسترده ای از مواد با ترکیب و کیفیت مختلف دارید. ا

ین مقاله بسته به علامت گذاری و هدف آن به عنوان دستیار در انتخاب صحیح لوله های پلی اتیلن و فلزی پلاستیکی عمل می کند. انواع لوله های پلی اتیلن را در نظر بگیرید: PE، PE-RT، PE-X، PE-Xa، PE-Xb، PE-Xc، Pe-Xd و ویژگی های آنها. تمام لوله های پلاستیکی با علامت پلی اتیلن شروع می شوند

این علامت می گوید که اساس لوله پلی اتیلن است. اما پلی اتیلن سطح ابتدایی در واقع یک کیسه سلفون معمولی پلی اتیلن است که به هیچ وجه الزامات استفاده در سیستم های گرمایش و گرمایش از کف را برآورده نمی کند.

این تنها پایه ای برای تولید خطوط لوله مدرن است. پلی اتیلن پلی اتیلن دارای ساختار مولکولی منشعب است. و تحت تأثیر دما، شبکه کریستالی آن فرو می ریزد.

لوله

بنابراین، لوله های ساخته شده از چنین موادی را نمی توان در سیستم هایی با دمای محیط کاری بالاتر از 50-70 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

برای آن؟ برای اینکه بتوان لوله ها را در سیستم های گرمایشی با دمای بالا نصب کرد، باید از مواد مقاوم در برابر حرارت بیشتر استفاده کرد. دو نوع وجود دارد – پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت PE-RT و پلی اتیلن متقاطع PE-X یا PEX.

PE-RT یک کوپلیمر اتیلن-اکتن با ساختار مولکولی منحصربه‌فرد با توزیع کنترل‌شده زنجیره‌های جانبی است که امکان دستیابی به مقاومت استرس هیدرواستاتیکی بالا را در محدوده دمای عملیاتی وسیع (از 50- تا 95+ درجه سانتی‌گراد) فراهم می‌کند.

منحصر به فرد بودن مواد پلی اتیلن PE-RT در این واقعیت نهفته است که برای به دست آوردن استحکام هیدرواستاتیک طولانی مدت خوب در دماهای بالا، نیازی به اتصال متقاطع آنها نیست، مواد اولیه در حالت آماده از سازنده می آید.

این مزیت های پردازشی قابل توجهی را نسبت به سیستم های پلی اتیلن متقاطع (PE-X) ارائه می دهد.