عینک طبی + قیمت خرید فروش

امروزه استفاده فراوان از گوشی موبایل، کامپیوتر و لپ تاب باعث شده افراد زیادی دچار مشکلات بینایی مانند نزدیک بینی، دور بینی و غیره شوند، به همین دلیل خرید و استفاده از عینک طبی افزایش چشمگیری پیدا کرده است به طور کلی عینک آفتابی زنانه ریبن دارای قاب هایی با عدسی پلاستیکی و شیشه ایی می باشد به همین دلیل قیمت عینک طبی متفاوت است و با نرخ های مختلفی خرید و فروش می شود که نه تنها برای بهبود بینایی چشم ها استفاده می شود بلکه برای زینت و زیبایی هم استفاده می گردد و به وسیله دو دسته ایی که دارد روی گوش ها قرار می گیرد.

عینک طبی + قیمت خرید فروش

عینک طبی

عینک طبی انتخاب یک عینک عالی و خوب به نوبه خودش جالب و سرگرم کننده می باشد و برای این که بتوانید یک عینک طبی مناسبی را انتخاب کنید باید با انواع مدل های عینک آشنا باشید، که ما به طور خلاصه این مدل ها را برای شما شرح داده ایم:

  • عینک طبی تمام فریم: بهترین گزینه برای افرادی می باشد، که به دنبال یک سبک جسورانه هستند از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد، چون این نوع فریم تمام لنز است این مدل عینک پای ثابت انتخاب کنندگان می باشد و این به دلیل طرح ها، ظاهر به روز و جذاب و مدل های متعدد آن است قاب در مدل عینک در متریال های مختلفی مانند فلز، پلاستیک، تیتانیوم و استات تولید می شود.
  • عینک طبی بدون فریم: افرادی که سبک مینیمال را می پسندند باید این مدل عینک طبی را انتخاب کنند این نمونه عینک ظاهری زیبا و مدرنی دارد و سبک است و بدون این که صورت شما را اشغال کند، می تواند استایل زیبایی را تقدیم شما کند و همین باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. در عین زیبایی بسیار ساده است، چون دارای قسمت هایی مانند دسته ها، قاب، لولاها و پل روی بینی می باشد و چهره شما را نمی پوشاند در جنس ها مختلفی مانند تیتانیوم وجود دارد.
  • عینک طبی نیمه فریم: انتخاب این مدل عینک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، چون انتخابی شیک، زیبا و کلاسیک است افرادی که بینی کوچک و کوتاهی دارند باید عینک های پل کوتاه این مدل را انتخاب و خریداری کنند و دارای قاب های زیبایی هم می باشند.

عینک طبی قم

عینک طبی قم برای بهبود بینایی چشم ها از لنز طبی یا عینک طبی استفاده می شود که عینک طبی به دلیل مزیت های فراوانی که نسبت به لنز طبی دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است و از مزیت های عینک طبی که موجب شده خرید عینک طبی قم رونق فراوانی بگیرد، گزینه های زیر را می توان نام برد:

  • عینک های طبی از چشم ها در برابر گرد و خاک و ورزش باد محافظت می کنند.
  • قیمت کمتری نسبت با لنزهای طبی دارند.
  • همان طور که همه شما می دانید لنزهای طبی داخل چشم گذاشته می شوند و این ممکن است باعث ایجاد عفونت در چشم شود ولی عینک های طبی چون خارج از چشم استفاده می شوند در معرض عفونت قرار نمی گیرند.
  • پس از مدتی لنزهای طبی باید تعویض شوند ولی عینک های طبی نیازی به تعویض ندارند و در مدت زمان طولانی می توانید از آنها استفاده کنید مگر این که نمره چشم شما تغییر پیدا کند یا این که بخواهید مدل عینک خود را تغییر دهید.
  • عینک های طبی خشکی چشم ایجاد نمی کنند و افرادی که دچار خشکی چشم هستند، می توانند با خیال راحت از عینک های طبی استفاده کنند.

عینک طبی قرمز

عینک طبی قرمز عینک های طبی در رنگ و مدل های مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مدل و رنگ عینک را انتخاب کنید، یکی از این مدل ها عینک طبی قرمز می باشد که دور قاب و دسته های آن قرمز است یک عینک طبی خوب، عینکی است که شما با آن احساس راحتی کنید و به صورت شما بیاید به همین دلیل انتخاب رنگ عینک و مدل آن بسیار مهم است.‌

برای انتخاب بهترین عینک طبی باید به دو نکته توجه نمایید اولین نکته توجه به عدسی و شیشه عینک می باشد و دومین نکته انتخاب فریم و قاب مناسب است اولین عینک های طبی دارای عدسی هایی با جنس شیشه بوده اند ولی با پیشرفت تکنولوژی عدسی های عینک های طبی با مواد پلاستیکی نشکن ساخته شده اند و جایگزین شیشه های سنگین و شکننده شده اند، که این می تواند برای امنیت چشم مهم باشد.

انتخاب عدسی با ضریب شکست پایین از موارد پر اهمیت در هنگام انتخاب عدسی عینک می باشد زیرا عدسی هایی که ضریب شکستگی بالایی دارند، سنگین تر و ضخیم تر هستند از طرف دیگر از ملزومات عدسی و شیشه می توان به راحتی، دید واضح و ظاهر آن ها اشاره کرد به طور کلی بهترین عدسی ها در سه دسته که شامل پلی کربنات، تریوکس و پلاستیک با ایندکس بالا هستند، جای می گیرند.

انحنای قاب عینک برای دید بهتر اولین نشانه یک قاب خوب می باشد و فاصله شیشه نسبت به چشم باید استاندارد باشد اندازه و ابعاد قاب عینک نباید بیش از اندازه کوچک و بزرگ باشد و از وزن مناسبی هم باید برخوردار باشد فریم عینک باید ضد عرق باشد تا اثرات سمی در طولانی مدت روی پوست ایجاد نکند که در این میان فریم های سلولزی و پلیمری نه تنها مدرن می باشند بلکه عوارض پوستی کمتری دارند و از زیبایی و ظرافت بیشتری هم برخوردار هستند و دارای تنوع بالایی می باشند.

عینک طبی آفتابی

عینک طبی آفتابی قرار گرفتن مستقیم در مقابل نور خورشید باعث می شود اشعه ماوراءبنفش در نور خورشید به چشم ها آسیب برساند و باعث بیماری های چشمی مانند آب مروارید شود، از این روز استفاده از عینک طبی آفتابی برای سلامتی چشم فوق العاده مهم می باشد و می تواند در برابر نور آفتاب از چشم ها محافظت کند.

برخی از مدل های عینک طبی برای استفاده در محیط بیرون از خانه مناسب نیستند و نمی توانند از چشم ها در برابر نور خوشید محافظت کنند و برای حل این مشکل توصیه می شود از عینک طبی آفتابی استفاده کنید که این نوع عینک علاوه بر این که طبی می باشد از چشم ها در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند و افرادی که چشمان ضعیفی دارند و نمی خواهند هنگام بیرون رفتن چشمانشان در برابر نور خورشید قرار بگیرد باید به تجویز پزشک اقدام به خرید عینک طبی آفتابی کنند و پس از تعیین نمره عینک توسط پزشک می توانند سفارش خرید این نوع عینک را بدهند.

دو منظوره بودن عینک طبی آفتابی یکی از مهم ترین مزایای آن محسوب می شود و افرادی که چشمان ضعیفی دارند و می خواهند در برابر اشعه های مضر خورشید از چشم های خود محافظت نمایند باید این نمونه عینک آفتابی کائوچویی مردانه اسپرت شیک را خریداری کنند استفاده از عینک طبی آفتابی باعث می شود، افرادی که دید ضعیفی ندارند و می خواهند چشم هایشان در معرض نور خورشید نباشد لازم نیست، همزمان از دو عینک استفاده کنند.

عدسی این نوع عینک در رنگ های مختلفی وجود دارد و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ عدسی عینک را انتخاب کنند و به راحتی در هنگام تغییر نمره چشم خود می توانند آن را تعویض نمایند فریم هایی که خمیدگی زیادی دارند و فریم هایی که شیشه یک تکه دارند را به عنوان عینک طبی آفتابی نمی توانید، انتخاب کنید.

شما می توانید در هر نقطه ای از کشور که هستید، به راحتی انواع مدل های عینک طبی و عینک طبی آفتابی را با توجه به نمره چشم خود سفارش دهید و با بهترین کیفیت و قیمت خرید خود را انجام دهید‌.