عینک طبی آفتابی شب ضد اشعه

آیا به عینک طبی آفتابی شب ضد اشعه علاقه مند هستید و می خواهید بدانید که کدام یک از آنها پرفروش ترین هستند؟ ما اینجا هستیم تا به این سوال پاسخ دهیم. در حال حاضر وقتی به دنبال عینک طبی آفتابی شب هستید می توانید انواع مختلفی از محصولات بسیار متفاوت را پیدا کنید. عینک هایی از برندهای مختلف و با ویژگی های خاص مانند عینک با لنز زرد، پلاریزه، فتوکرومیک که برای رانندگی در شب، بسیار مناسب است. بنابراین برای اینکه دقیقا عینک طبی آفتابی مورد نظر خود را پیدا کنید و مجبور نباشید با نوعی دیگر سر و کار داشته باشید، باید تحقیق دقیق تری انجام دهید. سوال دیگری که هنگام خرید یک عینک موتورسیکلت باید به آن توجه کنید این است که دلیل انتخاب یک مدل به جای مدل دیگر را متوجه شوید، مخصوصاً وقتی صدها مدل مختلف عینک وجود دارد.

عینک رانندگی عالی در شرایط نور کم با لنز پلاریزه زرد ایده آل برای رانندگی در عصر، شب و مه است، کنتراست را افزایش می دهد و تابش خیره کننده از سطوح بازتابنده را از بین می برد، بنابراین در شرایط نور کم، مه و باران نیز مناسب است.

فریم این نوع عینک: پلی کربنات فوق سبک ضد ضربه

رنگ: مشکی مات و یا بسته به سلیق تان

وزن: 16 گرم.

شکل: پوششی که دید محیطی را بهبود می بخشد: از چشم ها در برابر باد و آب و هوای بد محافظت می کند مناسب برای انواع صورت (از نازک تا بزرگ)

عرض لنز: 65 میلی متر (عدسی منحنی پایه 8 ضد باد و پوششی)

ارتفاع لنز: 42 میلی متر روکش مات با افزایش چسبندگی از لیز خوردن عینک جلوگیری می کند

عینک دید در شب لنز زرد، کنتراست را افزایش می دهد، بینایی شما را شفاف تر و نرم تر می کند. تابش خیره کننده هنگام رانندگی در شب دارد و خستگی چشم را کاهش می دهد تا ایمنی رانندگی را تضمین کند. همچنین برای روزهای بارانی یا ابری اعمال می شوند. لنزهای پلاریزه حاوی فیلتر مخصوصی هستند که این نوع نور شدید منعکس شده را مسدود می کند و بازتاب را کاهش می دهد. عینک دید در شب برای مردان و زنان طراحی شده است تا در شب ایمن باشند.

عینک طبی آفتابی شب ضد اشعه در فضای باز یا ابری، بارانی، مه آلود، برای ایمن تر کردن رانندگی مناسب است. همچنین می توانید با این عینک به ماهیگیری، اسکیت، دوچرخه سواری، دویدن و تمام فعالیت های خارج از منزل بروید. ویژگی های این عینک ها عبارتند از:

  • کاهش انعکاس سطح
  • قاب قوی و سبک؛
  • پاک شوندگی راحت؛
  • لنزهای مقاوم در برابر خش;
  • عینک طبی آفتابی شب ضد اشعه زنانه و مردانه با طراحی شیک و مد روز
  • تضمین رضایت: برای کمک به دید بهتر در تاریکی، به شما اجازه می دهد با اطمینان رانندگی کنید و شب و روز از چشمان خود محافظت کنید.

عینک طبی آفتابی شب ضد اشعه

فروش عینک طبی

فروش عینک طبی عینک‌های ایمنی طبی دارای محافظ‌ های جانبی یکپارچه هستند. این عینک ایمنی RX دارای فریمی بادوام، سبک و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است و یکی از بهترین عینک های ایمنی طبی در فروشگاه ما است. این عینک ایمنی طبی دارای پدهای بینی قابل تنظیم لاستیکی، میله های شقیقه لاستیکی و سپرهای جانبی یکپارچه برای اطمینان از محافظت است. به علاوه، این عینک ایمنی از نایلون با کیفیت بالا ساخته شده است. این عینک ایمنی با نسخه پزشکی ایمنی نیاز شما را در هر نوع محیط کاری فراهم می کند. انواع مختلف عینک طبی مانند عینک ایمنی پرستاری، عینک ایمنی ساختمانی، عینک ایمنی پزشکی و موارد دیگر وجود دارد.

عینک های طبی و ایمنی در رنگ های مختلف موجود است، عینک های ایمنی با قیمت بالا نیز می باشد. عینک‌های ایمنی با استانداردهای صنعتی دقیق مطابقت دارند و آنها را برای محافظت از ایمنی با سرعت بالا و جرم بالا تأیید می‌کند. عینک های طبی را عینک های ایزوله طبی نیز می نامند. این عینک ها از دو طرف بسته هستند، تناسب پوستی خوبی دارند و برای حفظ ثبات از بند سر استفاده می کنند.

عینک طبی دارای لنز قوی و محکم برای بهبود ایمنی برای استفاده است. بعضی از عینک های طبی از پی وی سی ساخته شده اند و نسبتا نرم هستند، که می تواند در عین حفاظت از پوست، آب بندی و ایمنی را بهتر تضمین کند. عینک‌های پزشکی عمدتاً برای کادر پزشکی استفاده می‌شوند تا از پاشیدن انواع مایعات بدن، خون یا سایر مایعات در محل کار جلوگیری کنند.

عینک طبی از چشمان کاربران در برابر ضربه‌های صریح یا آلودگی ها با سرعت بالا محافظت می‌کند. ویژگی های عینک محافظ طبی بر روی قاب های تجویزی تا 140 میلی متر مناسب است پانل های جانبی تقویت شده محافظت جانبی با ضربه بالا را ایجاد می کنند 99.9% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، بهبود عملکرد ضد مه را ارائه می دهد. ما همیشه قابلیت های قوی توسعه محصول و طراحی های منحصر به فرد خود را حفظ می کنیم و عینک های طبی شیک، کاربردی و ایمن را برای افراد تولید می کنیم.

ما بهترین تجهیزات ممکن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. عینک ایمنی طبی را بر اساس نوع کاربردتان انتخاب کنید و عینکی که مناسب برنامه شما است را پیدا کنید. اگر می خواهید از انتخاب خود مطمئن باشید مشکلی نیست، ما با کمال میل به شما در انتخاب عینک طبی مورد نیاز برای برنامه شما کمک خواهیم کرد تا بهترین راه حل ممکن را برای انتخاب شما بیابیم. در صورت داشتن شرایط خاص، ما امکان فیلترهای سفارشی را ارائه می دهیم، زیرا ما یکی از معدود فروشندگانی هستیم که مجاز به ارائه فیلترهای ویژه برای عینک ایمنی طبی هستیم.

یافتن محافظ لیزری مناسب برای افرادی که از عینک طبی استفاده می کنند اغلب می تواند بسیار وقت گیر باشد. تناسب مناسب عینک طبی برای ناحیه تحت پوشش مورد نیاز استاندارد، ضروری است تا محافظت لازم را به شما ارائه دهد. فروشگاه انواع عینک های طبی ما مدل‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کند که می‌توان یکی از انواع عینک‌های طبی را انتخاب کنید و استفاده کنید تا بتوانید با خیال راحت با آن کار کنید. ما خوشحال خواهیم شد که سطوح حفاظتی مورد نیاز را برای شما محاسبه کنیم و عینک ایمنی طبی ایده آل را برای شما ارائه دهیم.

برای نیازهای خاص، ما همچنین راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌دهیم که به طور خاص برای برنامه شما طراحی شده است تا عینک طبی ایده‌آل را در اختیار شما قرار دهیم. ما به عنوان یکی از بهترین فروشندگان مخصوص عینک طبی هستیم که برترین برندهای داخلی و خارجی را به فروش می گذاریم.