شکلات صبحانه فرینو دارویی برای کچلی سر

فراتر از خوشمزه بودن، شکلات صبحانه فرینو (به ویژه شکلات تیره) دارای مزایای سلامتی چشمگیر مانند افزایش وضوح ذهن و بهبود سلامت قلب نیز می باشد. ممکن است به عنوان یک دسر آخر شب به جای یک غذای صبحانه در نظر گرفته شود، اما تحقیقات اخیر نشان داده است که شکلات صبح زود می تواند فواید خاصی برای سلامتی داشته باشد.

مطالعه‌ای که اخیراً در بیمارستان زنان و بریگهام انجام شد، به چگونگی تأثیر شکلات و زمان مصرف شکلات بر چندین نشانگر زیستی برای 19 زن یائسه پرداخت.

زنان یا 100 گرم شکلات شیری در روز (تقریباً 2 تخته استاندارد) در صبح یا عصر می‌خوردند یا هیچ شکلاتی نداشتند. نتایج با مقایسه نتایج شرکت‌کنندگان با بیومارکرهای پایه آنها تعیین شد.

یک گروه در عرض یک ساعت پس از بیدار شدن 100 گرم شکلات خوردند و گروه دیگر به مدت دو هفته در مدت یک ساعت پس از رفتن به رختخواب 100 گرم شکلات خوردند و یک گروه هیچ شکلاتی نداشتند.

به همه آنها گفته شد که به طور معمول غذا بخورند، بنابراین از هر غذای دیگری در طول روز هر دفعه که می خواهید لذت ببرید.

شکلات

اگر عاشق شکلات هستید، یافته های آنها دلگرم کننده بود. در طول مطالعه، هیچ کدام از افرادی که شکلات می خورند صبح و عصر اضافه وزن پیدا نکرده اند.

با توجه به اضافه کردن مقدار قابل توجهی شکلات به یک رژیم غذایی نامحدود، ممکن است این امر غیر شهودی به نظر برسد.

با این حال، آنها دریافتند که خوردن شکلات باعث کاهش گرسنگی و میل به شیرینی در طول روز می شود. در نتیجه، مصرف کنندگان شکلات صبح و عصر به ترتیب 300 و 150 کالری کمتر در روز مصرف کردند.

میکروبیوم روده شرکت کنندگان نیز پس از مصرف شکلات به روش های مفید تغییر یافت. در نهایت، آنها دریافتند که شکلات خواران صبح می توانند در شب نسبت به قبل از مطالعه به طور مداوم به خواب بروند.