شکلات خارجی لاویوا عامل تورم در کشور ترکیه

به دلیل کمبود کره کاکائو، شکلات خارجی لاویوا مرکب از نظر قانونی در برخی کشورها به عنوان شکلات شناخته نمی شود. در بافت، شکلات ترکیبی ممکن است شبیه به شکلات کوورتور به نظر برسد، اما از نظر طعم، قطب هایی از هم هستند.

از آنجایی که شکلات کوورتور حاوی درصد بالایی از کره کاکائو غنی است، نسبت به شکلات مرکب نرم تر و خوش طعم تر است.

شکلات مرکب، به دلیل بافت نازک خود، یک انتخاب رایج برای پوشش یک نوار آب نبات است و به همین دلیل به عنوان پوشش با طعم شکلات، پوشش شکلات ترکیبی، روکش شکلات شیرینی پزی، روکش آب نبات و روکش تابستانی شکلات شناخته می شود.

هنگام پوشاندن یک نوار آب نبات ایده آل است که شکلات را در دمای 40 درجه سانتیگراد یا 104 درجه فارنهایت ذوب کنید.

معمولاً شکلات مرکب تقریباً ذوب می شود. در 35 درجه سانتیگراد تا 37 درجه سانتیگراد یا 95 درجه فارنهایت تا 99 درجه فارنهایت.

شکلات

از آنجایی که شکلات ترکیبی حاوی کره کاکائو نیست، استفاده از آن برای کاربردهایی که ممکن است شامل قرار دادن این شکلات به عنوان پایه باشد، نامناسب است.

به دلیل روغن ها و چربی های اضافی مختلف، نگه داشتن این نوع شکلات در کنار هم سخت است و از این رو بهتر است از آن فقط برای پوشش استفاده شود.

یاقوت سرخ پس از شکلات تیره، سفید و شیری چهارمین نوع شکلات است که به رنگ صورتی زیبا معروف است.

شکلات یاقوتی نسبتا جدیدتر است و اولین بار توسط شرکت کاکائو بلژیکی-سوئیسی بری کالباوت در سال 2017 به طور رسمی رونمایی شد.

ممکن است بارها به شکلات‌های صورتی رنگی با رنگ‌های خوراکی یا مخلوط با انواع توت‌ها برخورد کرده باشید.

اما چیزی که یاقوت را از سایرین متمایز می کند این است که به طور طبیعی و بدون استفاده از رنگ های خوراکی یا مواد افزودنی ساخته می شود.

رنگ صورتی جذاب حاصل دانه های کاکائو یاقوتی است که فقط در برزیل، اکوادور و ساحل عاج کشت می شود.