سنگ نما ارزان مشهد باعث تصادف زنجیره ای در خرم آباد شد

سنگ مرمر سخت (اگر در مورد آب و هوای گرم صحبت می کنیم)، کوارتز، ماسه سنگ، سنگ آهک، سنگ های مختلف ساختارهای متراکم مانند گابرو دیاباز یا آمفبولیت نیز به عنوان ماده ای برای تزئین نما استفاده می شود.

غالباً از سنگ نما ارزان مشهد و تراورتن در کارهای نما در ساختمان ها استفاده می شود ، زیرا بر خلاف گرانیت “سرد” ، این سنگ ها دارای رنگ گرم دلپذیر هستند ، اما رطوبت را به عنوان مثال سنگ مرمر جذب نمی کنند.

متأسفانه به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، نماها عملاً با سنگ مرمر در عرض های جغرافیایی ما تکمیل نمی شوند.

برای اینکه به ساختمان سبکی پایدارتر ببخشید، می توانید از کاشی های سنگی استفاده کنید. این از سنگ طبیعی ساخته شده است و می تواند دارای اشکال و اندازه های مختلف و همچنین بافت های مختلف باشد.

سنگ نما

همانطور که می دانید، سنگ تکمیلی طبیعی در سایه های مختلفی وجود دارد و انتخاب رنگ در هر مورد به ترجیحات سلیقه مشتری و ویژگی های یک پروژه طراحی خاص بستگی دارد.

اغلب از سایه های گرم بژ یا خاکستری روشن برای روکش نما استفاده می شود. گرانیت سبک، ماسه سنگ یا تراورتن ممکن است مناسب باشد.

گرانیت تیره برای تکمیل پایه ساختمان ها مناسب است نه کاملا سیاه، بلکه، به عنوان مثال، رنگ های قهوه ای یا قرمز. یک سنگ زیبای سفید برفی برای دکوراسیون بیرونی به ندرت انتخاب می شود – با آب و هوای ما این خیلی عملی نیست.

بر خلاف دکوراسیون داخلی، روکش کردن نمای خانه با سنگ طبیعی مستلزم هیچ راه حل انحصاری طراحی نیست: اول از همه، نما باید زیبا و قابل اعتماد به نظر برسد و همچنین باید عملکرد محافظ اصلی خود را انجام دهد.

روکش دیوار با سنگ طبیعی در اتاق البته فضای بیشتری را به تخیل طراح و مشتری می دهد، البته در صورت تمایل می توان نمای ساختمان را نیز به شکلی بسیار جالب و غیر معمول تزئین کرد.