زنی با دفتر آزاده سرنوشت فرزندان خود را به خوبی رقم زد

از تجربه های عجیب به کار دلهره آور نوشتن مطالب زیاد برای مدت طولانی در دفتر آزاده کمکی نمی کند! در طول سال های دانشگاه، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا در مورد بهترین ابزار برای یادداشت برداری که زندگی دانشجویی شما را ساده می کند، بیابید.

قبلاً در مورد بهترین گزینه های قلم برای شما دانش آموزان عزیز نوشتیم، بنابراین اکنون وقت آن است که لیست بهترین دفترچه های خود را معرفی کنیم!

این باید به شما کمک کند تا از تجربیات ناامید کننده نوشتن در آینده جلوگیری کنید! تصمیمات کاغذی خوب پیش نیاز یک دانش آموز شاد است.

برای مثال، اگر دانش‌آموزی هستید که ترجیح می‌دهید با مداد بنویسید، بسیار مهم است که نوع کاغذی را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد هنگام نوشتن روی کاغذ «احساس صاف» داشته باشید.

چیزی که نمی خواهید این است که هنگام نوشتن یک صدای خش بشنوید!

دفتر

اگر یکی از ملاحظات اصلی شما قیمت یک نوت بوک است، پس باید از مجموعه های کاغذ آماده کلاسور استفاده کنید.

شما برای اولین بار کلاسور را خریداری می کنید و سپس آماده یادداشت برداری هستید!

پس از پایان دوره خاصی، می توانید به راحتی صفحات تازه ای را در کلاسور وارد کنید که بسیار ارزان تر از خرید هر بار یک نوت بوک جدید است این نکته صرفه جویی در هزینه را چگونه دوست دارید؟

نکته مفید دیگری که با کلاسورهای کاغذی ارائه می شود این است که می توانید تقسیم کننده هایی را برای دروس مختلف درج کنید تا بتوانید هنگام شروع تجدید نظر خود را به راحتی جهت گیری کنید!

توانایی جابجایی صفحات در اطراف کلاسور مفید است و همچنین این واقعیت که اگر نمی‌خواهید همه پوشه‌ها را حمل کنید، می‌توانید برخی از صفحات را خارج کنید.

اگر از نسخه‌های گشاد کتاب‌های درسی استفاده می‌کنید، یک دفترچه کلاسور نیز مفید است.