رب انار ترش کیلویی که رنگ غذا را سبز می کند

انار سرشار از ترکیباتی به نام پلی فنول است. رب انار ترش کیلویی کلسترول LDL را کاهش می دهد و از تولید پلاک های چربی در رگ ها جلوگیری می کند. فراموش نکنید که انار دارای مواد مغذی زیادی است.

رب انار محصول عالی انار است. بنابراین، می توانید همان فواید سلامتی انار را از رب انار دریافت کنید. آب انار حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های گروه B است که فواید سلامتی مختلفی دارد.

طبیعت رب انار شیرین: رب انار طبع سرد و معتدلی دارد و نسبت به رب انار ترش و اسموتی ها خواص درمانی کمتری دارد. رب انار شیرین طبیعت رب انار برای اصلاح و تصفیه خون مفید است.

طبیعت رب انار ترش: انار ترش طبیعت سرد و مرطوبی دارد. از این رب انار می توان برای کاهش حالت تهوع دوران بارداری و افزایش اشتهای زنان باردار استفاده کرد اما مصرف زیاد آن باعث یبوست می شود.

طبیعت رب انار ملس: رب انار ملس طبع سرد و مرطوبی دارد و نزدیک به اعتدال است و به دلیل طعم خاص آن محبوبیت دارد. رب انار به کاهش صفرا، جوش و فشار خون کمک می کند.

رب

انار دارای مواد مغذی بسیاری است. یعنی هر 100 گرم انار حاوی 240 میلی گرم پتاسیم، 3 گرم فیبر، 13 میلی گرم ویتامین C، 80 درصد آب و 50 کیلو کالری انرژی است. مقداری آهن نیز دارد اما نمی توان آن را منبع آهن حساب کرد.

رب انار حاوی آنتی اکسیدان ها به ویژه ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن شما مفید است.

هنگامی که غذا هضم می شود، فرآیندی به نام اکسیداسیون رخ می دهد که در آن مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد تشکیل می شود.

رادیکال های آزاد موادی هستند که می توانند باعث آسیب بافتی شوند و ممکن است باعث بیماری هایی مانند بیماری قلبی یا سرطان شوند.

همچنین می توانید طبیعت رب انار رادیکال های آزاد را از آلاینده های محیطی مانند دود و تشعشع جذب کند.

آنتی اکسیدان ها به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند تا از سلول ها در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت کند.