خوردن عرقیات گیاهی در کاشان به زنان باردار توصیه نمی شود

مصرف روغن نعناع و عرقیات گیاهی در کاشان در دوزهای زیاد می تواند سمی باشد منبع مورد اعتماد. رعایت دوزهای توصیه شده روغن نعناع ضروری است. رشد نعناع نسبتاً آسان است و مردم می توانند آن را در خانه پرورش دهند و این امر آن را راهی پایدار برای طعم دادن به وعده های غذایی می کند.

هنگام تهیه نعناع از یک چاقوی تیز استفاده کنید و به آرامی برش دهید. استفاده از یک چاقوی کسل کننده یا خرد کردن بیش از حد باعث کبودی گیاه می شود و منجر به از بین رفتن طعم روی سطح تخته برش می شود.

غذاهای خاورمیانه، مانند گوشت بره، سوپ و سالاد سبزیجات اغلب حاوی نعناع برای طعم هستند.

ایده های دیگر عبارتند از:

با مخلوط کردن آب لیموترش با شکر یا استویا و برگ‌های نعناع مخلوط، لیمو نعناع درست کنید. روی آن را با آب صاف شده و تکه های یخ پر کنید.

ترکیب نعناع در سالسا میوه تازه با سیب خرد شده، گلابی، آب لیمو یا لیموترش، هالاپینو و عسل. با چیپس پیتا دارچین یا روی مرغ پخته سرو کنید.

عرقیات

آب خود را با افزودن برگ نعناع و خیار برای یک خوراکی با طراوت گرم کنید.

چند برگ نعناع خرد شده را به خمیر کوکی بعدی خود اضافه کنید. روی برگ های نعناع آب داغ ریخته و به مدت 5 تا 6 دقیقه برای چای نعناع خانگی دم کنید.

سعی کنید از برگ نعناع شکلاتی برای چرخش استفاده کنید. برای یک میان وعده سریع، نعنا را خرد کنید و با آناناس تازه اضافه کنید.

مانند بسیاری از گیاهان، نعناع می تواند بر برخی افراد تأثیر منفی بگذارد.

افراد مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) نباید برای تسکین مشکلات گوارشی از نعناع استفاده کنند.

بر اساس یک منبع مورد اعتماد در سال 2019، نعناع معمولاً به عنوان محرک علائم GERD عمل می کند.

منتول خالص سمی است و برای مصرف داخلی نیست. مردم فقط باید آن را روی پوست یا سطوح مجاور مانند بالش بمالند تا بخارات پخش شود.