تاب ریلکسی حصیری در تابوت مومیایی یک مرد مصری پیدا شد

از تاب تایر با عنوان تاب ریلکسی حصیری نیز شناخته می شوند. آنها از لاستیک‌های بزرگی ساخته می‌شوند که سیم‌های فولادی به آن و شاخه‌های درختی که می‌خواهید آن را نصب کنید، متصل است.

در هر طرف یک دستگیره وجود دارد تا کودک شما بتواند به راحتی آنها را در حالی که به جلو و عقب می چرخد، بگیرد. این به آنها اجازه می دهد تا در حین لذت بردن از نسیم یا منظره اطراف خود، کنترل کاملی بر خود داشته باشند.

این تاب برای کودکان 3 تا 10 ساله مناسب است. آنها در رنگ های متنوعی هستند، بنابراین شما می توانید یکی را انتخاب کنید که به خوبی با طرح طراحی موجود شما ترکیب شود.

نصب آنها آسان است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به شاخه درخت وصل کنید و به کودک خود اجازه دهید در حالی که از هوای تازه و صدای جیر جیر پرندگان در اطراف لذت می برد، روی آن بازی کند.

شما می توانید از این تاب در حین پیک نیک، گردش و یا در خانه در حیاط خلوت خود استفاده کنید، جایی که می توانید زمانی را با کودک خود در حالی که در زیر نور خورشید بازی می کند سپری کنید.

تاب

این تاب‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند، بنابراین شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای کودکتان مطابقت دارد.

در مورد تجهیزات زمین بازی گزینه های زیادی وجود دارد، با این حال، نصب برخی از آنها برای افراد بی تجربه بسیار دشوار است.

بنابراین، قبل از خرید چنین کالایی، اطمینان حاصل کنید که محدودیت‌های خود را می‌شناسید و منابع لازم برای موفقیت در نصب را ارزیابی کنید.

نصب این نوع تاب ها به سختی سایر تجهیزات نیست، زیرا هیچ الزامات مونتاژ پیچیده ای ندارند یا تعداد زیادی قطعات لازم برای تعمیر در محل خود ندارند.

تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان، صبر و از خودگذشتگی است تا بتوانید کار را با موفقیت انجام دهید.