ایزوگام نفیس ارومیه دلیل کابوس های شبانه شناسایی شد

تشکیل یک مانع غیر قابل نفوذ ایزوگام نفیس ارومیه بر روی سطوح پی، سقف، دیوارها و سایر اعضای سازه را عایق می گویند. عملکرد مانع نفوذ ناپذیر جلوگیری از نفوذ آب است. سطوح ساختمان در برابر آب و گاهی ضد آب ساخته شده اند.

استفاده از غشای عایق رطوبتی مایع، مواد سیمانی، غشای مایع پلی اورتان و مواد قیر در عایق رطوبتی ساختمان ها رایج است.

عایق رطوبتی برای زیرزمین، دیوارها، حمام، آشپزخانه، بالکن، عرشه، تراس یا پشت بام، بام سبز، مخازن آب و استخرها و غیره ضروری است.

عایق رطوبتی سیمانی: عایق رطوبتی سیمانی ساده ترین روش عایق رطوبتی در ساختمان سازی است. مواد برای عایق رطوبتی سیمانی به راحتی از تامین کنندگان محصولات بنایی در دسترس است. و به راحتی مخلوط و اعمال می شوند.

کاربردهای روش عایق رطوبتی سیمانی در مناطق مرطوب داخلی مانند توالت ها می باشد. به همین دلیل مراحل قرارداد و توسعه را طی نمی کند.

ایزوگام

غشای ضد آب مایع: غشای مایع از یک پوشش پرایمر و دو لایه رویی تشکیل شده است. استفاده از پوشش ها به صورت اسپری، غلتکی یا ماله ای است. لایه مایع نازک است و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انواع عایق رطوبتی سیمانی دارد.

این مایع به یک پوشش لاستیکی روی دیوار تبدیل می شود. خاصیت کشیدگی کت می تواند به 280 درصد برسد. دوام پوشش ضد آب بستگی به نوع پلیمری دارد که سازنده برای ساخت عایق رطوبتی مایع استفاده کرده است.

غشای ضد آب مایع می تواند از یک لایه مایع با اسپری استفاده شود که از آسفالت اصلاح شده با پلیمر تشکیل شده است. غشاهای مایع پلی اورتان در گریدهای جداگانه برای ماله، غلتک یا اسپری نیز از تولیدکنندگان مختلف موجود است.

عایق رطوبتی کجا استفاده می شود؟ عایق رطوبتی برای زیرزمین، دیوارها، حمام، آشپزخانه، بالکن، عرشه، تراس یا پشت بام، بام سبز، مخازن آب و استخرها و غیره ضروری است.