اسکلت خام مبلمان باعث آتش سوزی شدید در کارگاه نجاری شد

هنگام انتخاب چنین اسکلت خام مبلمان به عنوان مبل، خریدار قبل از هر چیز باید نه تنها به اصالت راه حل طراحی، بلکه به کیفیت عنصر ساختاری پشتیبانی قاب نیز توجه کند.

بسیار مهم است که بدانید این قطعه چقدر بادوام است و از چه نوع چوبی ساخته شده است. البته فریم ها همیشه چوبی نیستند و گاهی اوقات از قطعات فلزی استفاده می شود، اما درخت راحتی بیشتری در استفاده از مبل ایجاد می کند.

ساختار قاب از نوع خاصی از چوب ساخته شده است و مهمتر از آن این است که این چوب باید تا حد امکان خشک باشد. مواد اولیه برای دستگاه قاب قابل اعتماد و با کیفیت نخواهد بود.

البته از یک طرف بسیار ارزانتر از چوب خشک است و از طرف دیگر بسیار سنگین است. علاوه بر این، قاب تکمیل شده علاوه بر این با یک لایه چسب آغشته می شود که محصول را حتی سنگین تر می کند. چنین مرحله ای از فرد در برابر انتشار رزین های فرمالدئید محافظت می کند.

مبلمان

بیشتر اوقات، استفاده از تخته سه لا توس یا مخروطی انجام می شود. هر نوع چوب مزایا و معایب خاص خود را دارد. توس از یک طرف بسیار متراکم و قابل اعتماد است.

شکل خود را تا حد امکان حفظ می کند و در ساخت مبل کاملاً رفتار می کند و از طرف دیگر درختان مخروطی بافت بسیار زیبایی دارند که به ویژه در تولید مبلمان از آن استقبال می شود.

تخته سه لا چیست؟ این، اول از همه، یک ورق چوبی است که به طور گسترده در ساخت مبلمان و سایر انواع تولید استفاده می شود. سطح کیفی این ماده به سه عامل بستگی دارد:

  • کیفیت مواد اولیه (چوب)؛
  • ویژگی های پایه چسب؛
  • تجربه سازنده

هرچه ورق های چوبی بهتر و با دقت بیشتری چسبانده شوند، تخته سه لا آینده بهتر خواهد بود. برای پاسخ به این سوال که کدام تخته سه لا بهتر است – توس یا مخروطی، کافی است تصمیم بگیرید که برای چه هدفی استفاده می شود.