اسکاج سیمی جهیر ظروف را ضد ضربه می کند

انواع مختلفی از اسکاج سیمی جهیر برای نظافت خانه وجود دارد که گاهی اوقات ممکن است حتی متوجه نباشید که اسفنج بهتری وجود دارد که می توانید برای نظافت روزانه خود استفاده کنید.

این اسفنج چه برای شستن ظروف باشد، چه برای پاک کردن میزها یا از بین بردن موهای حیوانات از روی مبلمان، یک ابزار تمیز کننده فوق العاده مفید است.

با این حال، دانستن اینکه کدام اسفنج برای کدام آشفتگی بهتر است می تواند یک چالش باشد.

از اسکاج های فلزی، اسکاج های پشم فولادی، اسکاج های ساینده، Dobies و موارد دیگر، هر نوع اسفنج هدف خاصی را دنبال می کند.

اسکاج های ساینده از مواد ساینده مانند پلاستیک ساخته می شوند و برای تمیز کردن گریل ها، برخی از مبلمان فضای باز و ظروف آشپزی بسیار موثر هستند.

اسکاج

از آنجایی که سطوح مختلف چقرمگی وجود دارد، حتما بسته بندی را به دقت بخوانید تا اسکاج ساینده مناسب را برای نواحی سطح خود انتخاب کنید.

اسکاج های سلولزی از خمیر چوب ساخته شده اند و سوراخ های کوچک داخل آن ها به جذب مایع و نگه داشتن آن در داخل اسفنج برای تمیز کردن آسان کمک می کند.

این اسکاج ها به خوبی روی ظروف، میزها، سطوح حمام و نشت های روزمره کار می کنند.

با این حال، شستشوی کامل آنها ممکن است دشوار باشد، بنابراین از آنها برای پاک کردن آب تخم مرغ خام یا گوشت خام استفاده نکنید.

در این موارد دستمال کاغذی یکبار مصرف گزینه بهتری نسبت به اسکاج سلولزی است.

اسکاج های ترکیبی سلولز و ساینده اسفنج های محبوب و بسیار مفیدی برای نظافت عمومی روزمره هستند.

این اسکاج ها برای تمیز کردن ظروف، سطوح حمام، کانترها و موارد دیگر عالی هستند، این اسکاج ها از آنجایی که دو طرفه هستند، مزایای اسفنج های سلولزی و ساینده را به شما می دهند.

با این حال، سمت ساینده می تواند در سطوح مختلف چقرمگی باشد. برای استفاده روزمره، سطح سایندگی بدون خش و کم می خواهید.