از گلدان پلاستیکی مربع بزرگ به عنوان ظرف یخ استفاده کنید

به دلیل طیف گسترده ای از سبک ها و مواد مختلف گلدان پلاستیکی مربع بزرگ گاهی اوقات انتخاب گزینه مناسب برای نیازهای شما دشوار است.

در اینجا مروری دقیق از انواع عمده گلدان، و همچنین نکاتی در مورد چگونگی استفاده از هر سبک در حین اجرای این قطعات در دکوراسیون منزل خود آورده شده است.

گلدان دسته گل شاید محبوب ترین سبک برای چیدمان گل های تازه باشد و دلیل خوبی هم دارد. همه چیز در مورد این سبک برای کمک به تحمل وزن شکوفه های بزرگ و ساقه های ضخیم ایجاد شده است از گلدان ثابت، وسط که همگی گل ها را کاملاً صاف، ایمن و زیبا نگه می دارند.

گلدان

گلدان های دسته گل اندازه بزرگی دارند که به آنها امکان می دهد تقریباً در هر جایی که می خواهید گل های رنگارنگ را به فضای زندگی خود اضافه کنید، استفاده کنید، چه روی طاقچه یا به عنوان یک قطعه مرکزی روی میز ناهارخوری شما.

اینها گلدان های بزرگی هستند که برای نگهداری نمایشگرهای بزرگ و اغلب تک گل طراحی شده اند.

آنها را می توان در یک گروه از گلدان های چند جوانه با جلوه ای عالی چید، یا یکی یکی برای پر کردن شکاف های موجود در دکوراسیون خود استفاده کرد و اگر به دنبال ساخت سریع و در عین حال چشم نواز هستید، آنها را به یک دارایی همه کاره تبدیل می کند.

گلدان های غنچه ای در هر جنس قابل تصوری در دسترس هستند و علیرغم اندازه کوچکشان در برخی از منحصر به فردترین شکل های هر سبک گلدانی وجود دارند.

این سبک معمولاً از نظر اندازه بزرگ است، زیرا برای قرار دادن مستقیم روی زمین طراحی شده است. گلدان های کف بسته به طیف وسیعی از عوامل می توانند از حدود یک تا سه فوت ارتفاع داشته باشند.

آنها به خصوص در ورودی خانه عالی به نظر می رسند، و هنگامی که در هر دو طرف یک مبلمان بزرگ مانند نیمکت، نیمکت یا قفسه کتاب قرار می گیرند تا تقارن بصری دلپذیری از ابتدا ایجاد کنند.