از ماسک پزشکی سه بعدی در تولید نخ استفاده می شود

یک راه ساده برای کمک به کاهش انتقال ویروس کرونا و نجات جان افراد ماسک پزشکی سه بعدی است. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، نشان داده شده است که ماسک صورت در مکان‌ های عمومی شیوع کووید 19 را کاهش می‌دهد.

زیرا افرادی که پیش‌علامت دارند می‌توانند قبل از بروز علائم، ویروس را پخش کنند. با این حال، برخی از ماسک ها موثرتر از بقیه هستند.

ماسک‌ های پارچه‌ ای قطراتی را به دام می‌اندازند که هنگام عطسه، سرفه یا صحبت شخصی که از ماسک استفاده می‌کند ترشح می‌شود.

آنها انتشار ویروس ها را کاهش می دهند، خرید یا ساخت آنها آسان است و می توان آنها را شسته و دوباره پوشید.

همچنین برای استفاده کننده مهم است که از دست زدن به ماسک خودداری کند و در صورت لمس کردن، پس از آن دست های خود را ضدعفونی کرده یا بشویید.

ماسک

علاوه بر این، اگر یک ماسک پارچه یا پارچه خیس یا کثیف شد، مهم است که به یک ماسک تمیز بروید. این ماسک ها نباید به اشتراک گذاشته شوند.

ماسک های جراحی که ماسک های پزشکی نیز نامیده می شوند، شل و یکبار مصرف هستند.

آنها از بینی و دهان در برابر تماس با قطرات حامل میکروب محافظت می کنند. آنها برای محافظت از شما در برابر اسپری ها یا پاشش هایی که می توانند وارد بینی یا دهان شوند ساخته شده اند.

این ماسک‌ها همچنین می‌توانند ذرات بزرگ موجود در هوا را فیلتر کنند و می‌توانند اطمینان حاصل کنند که قطرات از طرف فرد پوشنده پخش نمی‌شود. این ماسک ها فقط یکبار مصرف هستند.

ماسک‌های N95 نسبت به ماسک‌های جراحی یا ماسک‌های پارچه‌ای محافظت بالاتری را ارائه می‌کنند، زیرا می‌توانند ذرات بزرگ و کوچک را در هنگام تنفس فرد از بین ببرند.

آنها ماسک N95 نامیده می شوند زیرا برای جلوگیری از 95٪ ذرات یا مایعاتی که ممکن است با صورت شما تماس داشته باشند طراحی شده اند.